پای نتورک pi network + سوالات متدوال در مورد پای

۵ بازديد

پای نتورک pi network یکی از ارز هایی است که بدون نیاز به تجهیزات و سخت افزار خاصی از طریق گوشی می توان ارز پای استخراج کرد. از آن جایی که یک سری شک و شبهه هایی در مورد فاز سوم پای نتورک وجود دارد. تلماتو مقالات زیادی در مورد وریفای pi network و نحوه کی وای سی آن برای شما آماده کرده است که خیلی راحت می توانید به آن دسترسی داشته باشید. در این مقاله سعی کردیم سوالات شما را در مورد پای نتورک را جمع آوری کنیم و آن ها را تا حدی پوشش دهیم. با ما همراه باشید.

 

آیا پای نتورک قیمت گذاری شده است ؟

خیر در حال حاضر قیمت ارز پای مشخص نشده است .

 

تعدادی از صرافی ها ارز پای را با قیمت های متفاوت لیست کرده اند پس چرا برخی معتقدند ارز pi network قیمت گذاری نشده است ؟

ارز پایی که در صرافی های معتبری مانند صرافی هیوبی لیست شده اند و در سایت coinmarket cap قابل مشاهده است با ارز پای نتورک فرق دارد و خود تیم pi network نیز این موضوع را قبول دارد . برای مشاهده ارز پای coinmarket cap روی لینک کلیک کنید .

 

پای نتورک pi network تلماتو

 

چه زمانی فاز سوم پای نتورک اجرا می شود ؟

اجازه بدید توضیح کوتاهی در مورد فازم سوم pi network خدمت شما ارائه بدم . فاز سوم پای شامل دو مرحله است که مرحله اول انتقال شبکه بلاک چین پای ، ارز پای های استخراج شده کاربران به MAINNET می باشد. که این مرحله نیاز به گذراندن کی وای سی پای نتورک است . در مرحله دوم شبکه بلاک چین پای نتورک به سایر بلاک چین ها متصل میشه و به دنبال این اتفاق پای نتورک در صرافی هایی دیگر لیست می شه لیست که شد قیمتش مشخص میشه. با این حال هنوز هم معلوم نیست فاز سوم چه زمانی انجام شود و باید منتظر اطلاعیه پای نتورک باشید. ممکن است ارز پای نتورک فردا لیست شود یا حتی چند سال دیگر و کسی زمان دقیق آن را نمی داند برای همین شما بهتر است KYC پای نتورک خود را انجام دهید و منتظر فاز سوم بمانید.

 

در حال حاضر پای نتورک در چه فازی قرار دارد ؟

فاز دوم ، که در آن کاربران باید احراز هویت و کی وای سی حساب پای نتورک pi network خود را انجام دهند.

 

زمانی که ارز پای به ولت واریز شود آیا امکان انتقال آن وجود دارد ؟

بله زمانی که پای نتورک از فاز سوم رونمایی کند این امکان برای شما وجود خواهد داشت که پای های استخراج شده را به شخص دیگری یا کیف پول دیگری انتقال دهید .

 

چقدر طول می کشد تا کی وای سی تایید شود ؟

زمان دقیقی برای تایید کی وای سی pi network وجود ندارد و تنها راه باقی مانده صبر کردن است و تایید آن ممکن است از چند دقیقه و چند روز تا ماه ها طول بکشد.

 

من مراحل KYC پای نتورک را گذراندم و مرحله migrate mainnet مانده چه کاری باید انجام دهم ؟

کار خاصی نیاز نیست انجام دهید کی وای سی شما در انتظار تایید است و زمانی که تکلیف فاز سوم پای نتورک مشخص شد شما می توانید ارز پای خود را به کیف پول انتقال دهید .

 

پای نتورک pi network تلماتو

 

اگر با اطلاعات و مدارک شخصی خودمان احراز هویت کنیم چه اتفاقی می افتد ؟

به دلیل تحریم ها امکان استفاده از مدارک ایرانی برای احراز هویت در pi network وجود ندارد و شما می توانید مدارک لازم برای وریفای حساب پای نتورک را از تلماتو تهیه کنید.

 

اگر پاسپورت نداشته باشیم احراز هویت و کی وای سی امکان پذیر است ؟

بله برای اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبانی تلماتو در ارتباط باشید و از طریق کانال و گروه تلگرامی پای نتورک با کاربران تعامل داشته باشید .

 

آیا این امکان وجود دارد که معرف یا زیر مجموعه خود را حذف کنم ؟

خیر امکان پذیر نیست.

 

هدف از KYC پای نتورک ( pi network ) چیست ؟

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در ناجی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.